Değerli Velilerimiz,

Sizler için hazırlanan bu “ ANLAŞMA METNİ” okul ve aileler olarak birbirimize nerede, ne şekilde, nasıl destek olacağımızı,  uyulması gereken, yaşamı kolaylaştırıcı kuralları, kısacası “birlikte yaşam” hakkında bilgileri paylaşmak amacı ile hazırlanmıştır.

Okul – Aile – Öğrenci üçgeninde birlikte oluşturacağımız “ortak dil, açık iletişim ve takım ruhu” ile geçireceğimiz yıllar boyunca, çocuklarımızın mutlu bir yaşama adım atmaya başlamalarını, sorumluluk sahibi olmalarını ve potansiyelerini keşfederek kullanabilmeleri için fırsat sağlamayı amaçlıyoruz. Temel hedefimiz; öğrencilerimizi sürekli öğrenen, öğrendikçe gelişen, bilinçlenen bireyler olarak yetiştirmektir. Onlara güvenli, sağlıklı ve düzenli bir ortam sunabilmenin derin sorumluluğunu hissediyoruz.

 

KÜÇÜK KULÜP Eğitim Kurumları, sizlerin de çok iyi bildiğiniz gibi, öğrencilerini Atatürk İlke ve Devrimleri doğrultusunda çağdaş, etkili iletişim becerileri ile yaşama renk katan, özgüven sahibi bireyler olarak yetişmeyi arzulayan, sorumluluk sahibi ailelerin seçtiği bir okuldur.

Seçkin bir eğitim kadrosuna sahip olan KÜÇÜK KULÜP Eğitim Kurumları’nın hedefi; Atatürk’ün gösterdiği çizgide Türk toplumuna yüksek karakterli, donanımlı, iş ve sosyal yaşamında başarılı, aydın bireyler yetiştirmektir.

Unutulmamalıdır ki, okullara ait uygulamaların velilerimiz tarafından ortak bakış açısı ve anlayış ile algılanması, sorumlulukların yerine getirilmesi son derece önemlidir. Bu konuda velilerimizin okul yönetimiyle aynı düzlemde hareket edeceğine olan inancımız sonsuzdur.

Umarız hazırladığımız “ANLAŞMA METNİ” pek çok sorunuzun cevabı olacaktır. Ancak daha detaylı bilgiye veya desteğe ihtiyaç duyarsanız okul idarecileriniz ve öğretmenleriniz ile iletişime geçebilirsiniz. Sizlere yardımcı olmak için her zaman hazırız.

 

Çocuklarımız için en iyisini arzu eden insanlar olarak, birlikte alacağımız her karar, atacağımız her adım, ülkemiz, aileleriniz ve Küçük Kulüp Eğitim Kurumları’nın geleceği için çok değerli olacaktır. Bunun bilincinde, güven, sevgi, saygı ve dostlukla dolu bir eğitim, öğretim yılı diliyoruz.

 

 Saygılarımızla

 

Küçük Kulüp Eğitim Kurumlari Yönetimi

 

  • VELİLERİMİZLE İLETİŞİM YÖNTEMLERİMİZ

KÜÇÜK KULÜP Eğitim Kurumları olarak, çocuğumuzun okulumuzda alacağı eğitimin, tüm gelişimsel, bireysel ve gelecek akademik yaşamına doğru bir zemin yaratması amacındayız. Ancak biliyoruz ki, öğrencilerimizin, yaşamlarında hayati önemde olan okul öncesi dönemi sağlıklı geçirmeleri için siz velilerimizle kuracağımız “açık ve dürüst iletişim” çok değerlidir. Bu konuda “karşılıklı güven” diyaloglarımızın temelini oluşturacaktır.

2- VELİ – ÖĞRETMEN GÖRÜŞMELERİ

  • Öğrencimiz okula kayıt olduğunda sınıf öğretmeni ile tanışır. Öğrencinin gelişimi ve dikkat edilmesi gereken özellikleri ile ilgili bireysel öğretmen/ veli görüşmesi yapılır.
  • Eğitim yılı başında yapılan “Veli Sempozyumu” ile tüm branş öğretmenlerimiz velilerimizle tanışırlar.
  • Öğretmenlerimizin şahsi cep telefonlarını “özel hayat” olarak değerlendirdiğimizden velilerimizle paylaşmamaları prensip kararı olarak alınmıştır.
  • Velilerimiz öğretmenleri ile görüşmek istediklerinde;

Sabah saat 10.00’a kadar ve saat 17:30 dan sonra okul telefonumuzdan arayabilirler.

Bu konuda göstereceğiniz hassasiyet öğretmenimizin ve çocuklarımızın çalışmalarındaki konsantrasyonlarını olumsuz etkilemeden onların derslerine aktif katılımlarını sağlayacaktır.

Ancak günün her saatinde okul idarecilerinizi arayarak çocuğumuz hakkında bilgi alabilir, not iletebilir, sorularınızı sorabilirsiniz.

Yüz yüze görüşmek istiyorsanız; okul idaresini arayıp randevu alarak görüşmenizi planlayabilirsiniz.

Yazılı olarak görüşmek istiyorsanız; iletişim defterlerinize iletmek istediğiniz notlarınızı yazabilirsiniz.

Okul içinde yapılacak tüm görüşmelerin nitelikli bir şekilde arşivlenebilmesi için “ GÖRÜŞME ANEKDOT KAYDI” alınır. Yapılan Anektod Kaydı veli ve Öğretmen / yönetici tarafından imzalanır.

3- OKUL YÖNETİMİ İLE GÖRÜŞMELER

Okulumuzun tüm eğitim ve yönetim kadrosu, idealist, mesleki yeterlilikleri kadar, vicdani nitelikleri ön planda olan kişilerden oluşmaktadır. Sizlerin veya öğrencilerimizin aklına takılan her soru, her konu bizler için değerlidir. Okulumuzun tüm yöneticileri, velilerimizle kurdukları iletişimin temeline açıklık ve dürüstlüğü almışlardır. Bu konuda sizlere düşen görev, aynı açıklıkla, konuları biriktirmeden ilgili yöneticiye ulaşmak olacaktır. Okul yöneticilerimizin ilgili olduğu konular ve iletişim bilgileri onay formu altında yer almaktadır

4-VELİ BİLGİLENDİRME TOPLANTILARI

Okulumuzda, velilerimiz için  “2018-2019 Yıllık Çalışma Takvimi” nde belirlenen tarih ve içeriklerde, toplantı ve çeşitli organizasyonlar gerçekleştirilir. Toplantıların amacı, belirtilen gündem kadar velilerimizin okulun eğitim atmosferinde olmalarını da sağlamaktır. Toplantı günleri yaklaşan tarihlerde tekrar hatırlatılır. Toplantılara katılmak, okulla işbirliğinin en önemli göstergesidir, bu konudaki hassasiyetiniz için teşekkür ederiz.  

5- VELİ DUYURULAR

Okulumuzun organizasyonları, uygulamaları gibi konularda ve pek çok haberle ilgili duyurular yapmaktayız. Bu paylaşımlar doğayı korumak amacı ile mail yoluyla dijital ortamdan yapılacaktır. Sadece veli tarafından doldurulacak yazılar basılı olarak velilerimize iletilecektir. Velilerimizin imzalayarak veya doldurarak yollayacağı formların, kendilerine ulaştıktan en fazla iki iş günü içinde sınıf öğretmenine göndermesi gerekmektedir.

6-POWERFUL PARENT PROGRAM ( “P3” )

Birbirinden değerli konular ve önemli konuklarla UKEB Okullarında gerçekleşen “P3” programı, anne, baba ve öğretmenler için özel bir programdır. Hepimizin ortak amacı olan çocuklarımızı bugün ve gelecekte mutlu, özgüvenli, güvenilir insanlar olarak yetiştirme amacına hizmet eden, oldukça eğlenceli ve etkili bir içeriği bulunmaktadır. Her ayın 3. Cumartesi gününde 10:00- 13:00 saatleri arasında gerçekleşen program altı ay sürmekte ve dönem sonunda sertifika verilmektedir. Bizleri hayatlarında rol model olarak kabul eden ve rehberliğimize ihiyaç duyan çocuklarımız için kişisel gelişimin de önemi büyüktür. Ayrıca gelecekte oluşabilecek her türlü durum ve şartlara karşı çocuklarımızı hazırlamak için ortak akıl birliğine ihtiyaç duyuyoruz. Kayıt olunan programın detayları okul yöneticilerinden alınabilir. Bu programın sizlere büyük katkısının olacağına inanıyor, katılımınızı önemle tavsiye ediyoruz.

7- OKULA ZİYARET VE ZİYARETÇİLER

Okul öncesi öğrencisinin konsantrasyonunun dağılması, günün devamındaki programlara uyumunun bozulması riski düşünülürek, çocuklarımızın acil bir durum dışında okul saatleri içinde ziyareti tavsiye edilmemektedir.

8- ÖĞRENCİNİN VELAYETİ

Boşanmış anne-babaların, sınırlandırmalar da dahil olmak üzere, boşanma koşullarını içeren velayet beyanını, okul yönetimine iletmeleri gerekmektedir.

9- VELİSİ DIŞINDA ÖĞRENCİYİ OKULDAN ALACAK KİŞİLER

Öğrencilerimizin velisi dışında okuldan alacak kişi bilgilerinin okul yönetimine bırakılması gerekmektedir. Velisinin bilgi vermediği durumlarda, öğrencimizi almaya gelen kişi için, veli aranarak bilgi alınır. Aileye ulaşılamadığı durumlarda gelen kişi, “Öğrenci Kayıt Formu”nda bildirilen 1. ve 2. yakını olarak kayıtlı değilse, öğrenci gelen kişiye kesinlikle teslim edilmez. 1. ve 2. yakını olarak kayıtlı ise kişiler nüfus cüzdanları ile öğrencimizi teslim alabilirler.

10-OKULA GİRİŞ / ÇIKIŞ SAATLERİ

Tam günlük eğitim programlarımız 09:00-18:00 saatleri arasında uygulanmaktadır. Çalışan ailelerimizin iş mecburiyetlerine destek olmak amaçlı okullarımız sabah 07:30’da açılmaktadır. Akşamları servisli öğrencilerimiz güzergahlara ve yaz – kış uygulamalarına göre belirlenen saatlerde okullarımızdan ayrılırlar. Güzergâh farklılıklarından dolayı değişen saat uygulamaları önceden ailelerimizle paylaşılır. Okulumuz çalışan ailelerimiz için saat 19:00’a kadar açıktır. 18:00-18:50 saatleri arasında nöbetçi öğretmen gözetiminde nöbet sınıfı uygulamamız bulunmaktadır. Geç alınan çocuklarımızın bu durumdan nasıl etkilendiği hakkında okul psikologlarımıza danışmanız önemle rica olunur.

11- DEVAMSIZLIK:

Eğitime devamlılık, çocuklarımızın gelişimleri düşünülerek sizlerden beklediğimiz sorumlulukların başında gelir. Çocuklarmızın okul saatinde okullarında, eğitsel amaçlı etkinliklerde, tören ve kutlamalarında, akademik gezilerde hastalık nedeniyle evde kalmadıkları ya da eve gönderilmedikleri sürece tam katılımları son derece önemlidir. 

Ayrıca, okula geç gelen öğrencimiz sınıf içinde yaratılan eğitim atmosferini yakalamakta zorluk çekerken, sınıfta olan öğrencilerin de konsantrasyonları bozulabilmektedir. Bu nedenle okul saatlerine özen gösterilmesini rica ediyoruz.

12– OKULUMUZUN GÜVENLİK HİZMETLERİ

Okulumuz 7/24 kamera sistemi ile takip edilmektedir.  Ziyaretçi giriş onayı alınmadan okulu ziyaret mümkün olamayacağından gelen ziyaretçiler; 7. , 8. ve 9. maddelerde ki uygulamalar çerçevesinde kabul edilir.                                                                                                                                                               

13- OKULDA HASTALANMA/ KAZA

Öğrencilerimizin sağlığı, her konunun üstündedir ve sağlıklarını korumak temel sorumluluklarımız arasındadır. Bu nedenle okullarımızda tüm personelimizin katıldığı ilk yardım kursu düzenlenmektedir.. Ayrıca her okulumuzda bir personelimiz ilk yardım sertifikasına sahiptir. Okullar toplu yaşanan yerler olduğu için okulda hastalık döngüsü yaratmamak, sağlıklı olmanın birinci basamağıdır.  Bu konuda velilerimizden de aynı hassasiyeti beklemekteyiz. Hasta olan öğrencilerimizin okula gönderilmemesini rica ediyoruz. Hastalığın aktif olduğu ilk 3 gün evde istirahatini sağlamanız çok önemlidir. Bulaşıcı bir hastalık nedeniyle okula gelmeyen çocuğumuz, hastalık sonrasında doktorundan okula başlamasına sakınca olmadığında dair yazı getirmelidir. Okula geldikten sonra ateşlenen veya rahatsızlanan çocuklarımız öğretmeni tarafından sınıf ortamından çıkarılarak istirahat ettirilir. Velilerimizin bilgisi olmadan hiçbir ilaç kullanılmaz. Acil olarak size bilgi verilir, bu durumda en kısa sürede çocuğumuzu alarak dinlenmesini sağlamanız gerekmektedir.

14-İLAÇ KULLANIMI:

Çocuklarımızın zaman zaman tedavi süreçlerini tamamlamaları için kullanmaya devam ettikleri ilaçları olabilmektedir. Kendisi ve arkadaşlarının sağlığını göz önüne alarak doktorunun izni ile ilaçlarını okulumuzda da takip etmekteyiz. Bu gibi durumlarda ilaçların üstüne çocuğumuzun ismini, saatini, dozunu yazmanız, çantasına koymadan elden güvenli bir şekilde okul yetkilisine tesliminiz çok önemlidir. Gönderdiğiniz ilaçların detaylarını öğretmen-veli iletişim defterine de yazmanızı önemle rica ederiz.

15-OKUL SAATLERİNDE DEPREM/YANGIN/ DOĞAL AFETLER

Öğrenciler, öğretmen ve idareciler, bina içinde ve bahçede acil durumlarda neler yapacağını planlar. Eğitim yılı içinde, tüm okul çalışanları, öğretmen ve öğrencilerle birlikte belirlenen plan doğrultusunda tatbikat yapılır.

Okullarımızın bahçeleri Emniyet Alanı olarak belirlenmiştir. Böyle bir durumda velilerimiz okula ulaşarak öğrencisini okuldan teslim alır. Velilerimizin okula ulaşamadığı durumlarda öğrencilerimizin emniyeti ve sağlığı okulumuzun idaresine aittir. Velilerimiz, olağanüstü durumlarda okul çalışanları tarafından en kısa zamanda telefonla, SMS aracılığıyla bilgilendirilirler. Velilerimizin okul tarafından yapılan duyuruları internet sitesi, SMS, telefon vb. takip etmesi gerekir.                                                                                                                                                                          

16-OKUL SAATLERİ SONRASI ACİL DURUMLAR

Okul saatleri sonrasında, okul yönetimine danışarak açıklığa kavuşturulması gereken acil konular için okullarımıza ait GSM numarasından bizlere ulaşabilirsiniz. Yöneticiler konu ile ilgili bilgi almak için sorumlu kişilere ulaşarak, velilerimizi bilgilendirirler. Bu iletişim şekli sadece acil durumlar için kullanılabilir.

17-OKUL GEZİLERİ

Okulda yapılan akademik çalışmaların tamamlayıcısı ve destekleyicisi olarak görülmesi gereken ders dışı etkinliklere ve okul dışı geziler düzenlenir. Yapılacak etkinliğin bütçesine paralel olarak öğrenciden katılım ücreti talep edilebilir. Velilerimizden yıl boyunca yapılacak geziler için “gezi izin formu” alınır. Gezilerimiz okulumuzun anlaşmalı servis araçları ile yapılır. Geziler, toplantılar, sağlık taramaları, seminerler ve diğer bilgiler mail yolu ile size bildirilir.

18- GİYSİLER

Öğrencilerimiz için mevsime ve ders programlarındaki aktif olacakları günlere dikkat ederek, rahat edecekleri, etiketlerine isim yazılmış giysiler tercih etmeniz gerekmektedir. Okul içinde bulunan öğrenci dolapları aktif bir şekilde kullanılacağından çok büyük ve tekerlekli çantalar kullanılmaması, çantalarına mevsime uygun en az ikişer adet yedek giyisi konulmalıdır. Okul içinde kullanmak üzere cırt cırtlı spor ayakkabısı göndermeniz ayak sağlığı için gereklidir.

Çocuklarımıza değerli veya koparak tehlike yaratacak kolye, küpe, bileklik ve tokalar takmanız onların güvenliğini tehlikeye atacağından kabul edilmemektedir.

19-ÖĞRENCİNİN OKULA GETİRMEMESİ GEREKENLER

Öğrencilerimizin güvenlik ve okul kuralları gereği aşağıda belirtilenleri okula getirmemeleri gerekmektedir.

  • Evcil hayvan ( Okulun önceden belirlenmiş organizasyonları için okul yönetiminden özel izinle gelebilecek veteriner kontrolleri yapılmış evcil hayvanlar dışında),
  • Elektronik aletler,
  • Yiyecek ve matarada su dışında içecek,
  • Sakız (Öğrenciler okulda sakız çiğneyemezler),
  • Sivri uçlu, kesici aletler.
  • Küçük parçalı, şiddet içerikli ve sivri uçlu kesici yüzeyli oyuncaklar

20-KAYIT YENİLEME

KÜÇÜK KULÜP EĞİTİM KURUMLARI, kuruluş felsefesi ile örtüşen bir şekilde butik eğitim anlayışını benimsemiş bir okuldur. Bu nedenle sınırlı olan okul kontenjanımızı en doğru şekilde yapılandırabilmek için; eğitim kadrosu, sınıf düzenleri, akademik programlar gibi pek çok önemli konunun belirleyicisi olan ön kayıtların, 30 Nisan tarihine kadar yapılması gerekmektedir. Kayıt yenileme sırasında öğrencimizin yeni dönem ilk yarıyıl kırtasiye ücreti ön ödeme olarak alınır.

21- SOSYAL MEDYA POLİTİKAMIZ

Öğrencilerimizin okul yerleşkesi içinde ve dışında, eğitim amaçlı çekilen fotoğrafları, videoları okulumuzun web sayfasında, yazılı ve görsel basında kullanılabilir. Bunun için eğitim yılı başında velilerimizden izin belgesi alınmaktadır.

Velilelerimiz de dahil olmak üzere okul sınırları içinde çocuklarımızın oldukları alanlarda izin alınmadan fotoğraf, video çekilmesi güvenlik nedeniyle mümkün değildir. Okul yönetimi ailelerden aldığı izinler doğrultusunda çektiği görselleri sosyal medyada kullanarak ailelerle paylaşır.

22-YABANCI DİL POLİTİKAMIZ 

Küçük Kulüp Eğitim Kurumlarında ana yabancı dil İngilizcedir.  İngilizce programlar, İngiltere Milli Eğitim Bakanlığının uyguladığı, okullarımızın akredite olduğu Edexcel sistemi çerçevesinde yürütülür. Edexcel öğretim stratejileri (hedefler, süreç yönetimi, ölçme-değerlendirme ve raporlama) okullarımızdaki tam zamanlı İngilizce öğretmenleri tarafından yürütülmektedir.

Okullarımızdaki ikinci yabancı dil Fransızca’dır. 6 yaş öğrencilerimizle gerçekleştirilen Fransızca derslerinin ana hedefi, nörolojik gelişimin en hızlı olduğu okul öncesi dönemdeki çocuklarımızın, çoklu dil öğreniminin kazanımlarını edinmelerini sağlamaktır. Ayrıca nezaket, görgü kuralları, evrensel duyarlılık alanlarında gelişmiş bir temel sunan frankafon kültüründen de yararlanılmaktır.  

23-OKUL PSİKOLOGLARI

Gelişimsel ve önleyici rehberlik anlayışı izleyen Okul Psikologlarımız, öğrencilerimizin sosyal, duygusal, bilişsel ve fiziksel alanlarda gelişimlerine, kendilerini tanımalarına, sağlıklı bir özbenlik oluşturmalarına, kendilerine ve başkalarına saygılı olmalarına, sorun çözme becerilerinin gelişimine, ilgi alanları ve yetenekleri doğrultusunda yardımcı olmayı hedeflemektedir. PDR programımızın temel amacı,  veli ve öğretmenlerle yakın işbirliği sağlayarak öğrencilerimizin olumlu öğrenme deneyimleri yaşamalarına yardımcı olmaktır.

Okulumuza özel EDP programımız ile öğrencilerimizin gelişimsel ve davranışsal performanslarını izler, mevcut durumlarını tespit eder, gerekli takibi yapar ve bireysel görüşmelerimizde ailelerimizle paylaşırız. Oluşturduğumuz bu dosyalama sistemi ile öğrencimizin gelişimini destekleyici gerekli değerlendirmeler yapılır.

24- KAHVALTI VE YEMEK

Öğrencilerimizin gelişim çağında olmaları nedeniyle sağlıklı beslenmeleri çok önemlidir. Bu nedenle sabah kahvaltısı, öğle yemeği ve ikindi kahvaltısı okulumuzda hazırlanarak öğrencilerimize sunulur.  Aylık menüler, beslenme uzmanları ile birlikte hazırlanarak mail ortamında sizlerle paylaşılmaktadır.

25-ATÖLYE ÇALIŞMALARI

Yaşam başarısını ortaya çıkaran temellerin atıldığı yaşlarda olan çocuklarımızın, bu yaşlarda edinecekleri hobiler, gelecekte onlar için yaşamsal zenginliklere dönüşecektir. Bu düşünce ile konusunda son derece uzman eğitimciler eşliğinde daha çok bedensel aktivite içerikli atölyeler organize edilmiştir. Katılımın isteğe bağlı olduğu programlar gün içinde belirli saat dilimlerinde gerçekleşecektir.

Eğitimcilerimiz, Eylül ayı içerisinde öğrencilerimizle tanışır, düzenlenen çalışmalar hakkında ayrıntılı bilgiler verirler. Çalışmalar ekim ayının ilk haftasında başlar, okul eğitim dönemi sonuna kadar sürer. Çalışmaların içerikleri, programları, eğitimcileri ve ücretleri ayrıntılı bir şekilde velilerimize bildirilir.  

26- RESMİ BAYRAM, TATİL VE ÖZEL GÜNLER

Okullarımız milli ve dini bayramlarda kapalı olacaktır. Bu tatiller okul yönetimi tarafından yazılı olarak sizlere hatırlatılacaktır. 23 NİSAN EGEMENLİK VE ÇOCUK BAYRAMI ise çocuklarımıza en yakışan şekilde gününde yapılacaktır.

Okullarımız 12 ay boyunca eğitim vermeye devam eder. Temmuz ve Ağustos aylarında çocuklarımızın gelişimlerini destekleyen YAZ KAMPLARI açılır. Yaz kamplarına iki haftalık olarak katılıp, iki haftalık ödemeler yapabilirsiniz. Eğitim –Öğretim programlarımız 1 Eylül-30 Haziran tarihleri arasında uygulanır.                                                                                                 

Okullarımızda sömestre tatili uygulaması yoktur. Eğitimimiz bu tarihlerde de kesintisiz olarak devam eder.

27- DOĞUM GÜNLERİ

Çocuklarımızın doğum günleri sizlerin talebi doğrultusunda okulumuzda coşku ile kutlanır. Okulumuzda yapılacak doğum günü kutlamaları için, katılacak misafir sayısı hakkında (misafir sayısı 4 kişi ile sınırlıdır) bir hafta önceden yönetime bilgi verilmelidir. Yiyecek olarak doğum günü pastası ve bir çeşit kuru pasta getirilebilinir. İçecek olarak okulumuz tarafından taze meyve suyu hazırlanır.

28-TERCİH EDİLEN OKUL SAATİ

Tercih edilen okul saati, eğitim dönemi içinde, diğer saatlerle değiştirilebilir. Saat değişimini sağlamak için okul kontenjanının uygun olması gerekeceğinden İdari Müdür’e bildirilmesi ve okul psikoloğumuzdan çocuğumuz için uygunluk alınması gerekmektedir.

29- OKUL AİDATLARI ÖDEME

Okul aidatlarımız KDV hariç olarak fiyatlandırılmıştır ve ek olarak %8 KDV uygulanır.

Aidatlar her ayın ilk 3 günü içerisinde ödenir. Çocuğumuzun okula başlangıç tarihine veya özel talebe bağlı olarak ödemeler her ayın 15. günü olarak düzenlenebilir. 

Okula elden yapılacak her türlü ödemenin öğrenci çantalarına koyulmadan elden okul idarecisine veya kapalı zarf içinde okul çalışanlarına üzerine ne ücreti ve kaç TL olduğu yazılarak teslim edilmesi gerekmektedir. 

 

İş bu sözleşmede periyodik ödeme günü onay formunda belirtilen, ayın 1-5.günleri arasından veya 15-17.günlerinden biri veli tarafından seçilecektir.

Eğitim yılı içinde hastalık, tatil ve benzeri sebepler ile okul aidatında indirim yapılamaz. Tam bir ay süren devamsızlıklarda programa ait aidat ücretinin yarısı veli tarafından ödenir. Aylık aidat ödemesi yapılmış ancak bir ay boyunca okula devam edilememiş ise, ödenen aidatın yarısı gelecek ayın aidat ücretine mahsup edilir.

Okul aidatlarının zamanında ödenmesi, okulumuzun kalitesinin devamı anlamında son derece önemli olduğundan bu konuya azami hassasiyet gösterilmesi gerekmektedir. Zamanında ödenmeyen aidatlar ile ilgili bilgi tarafınıza ulaştırıldıktan sonra en geç 1 hafta içinde ödemenizin yapıldığından emin olmanız gerekmektedir. Ödenmeyen aidatlar için yasal işlemler yürürlüğe girecektir.

 

OKUL-AİLE SÖZLEŞMESİ (ANLAŞMA METNİ) TOPLAM 29 MADDEDEN OLUŞMAKTADIR. TÜM VELİLERİMİZİN METNİ OKUYARAK GEREKLİ İŞARETLEMELERİ YAPARAK, FORMU WEB SİTEMİZ ÜZERİNDEN OKUL YÖNETİMİNE İLETMESİ GEREKMEKTEDİR.

 

 

-VELİ ONAY FORMLARI-

Lütfen aşağıdaki şube listesinden öğrencimizin bağlı bulunduğu şubeyi seçtikten sonra anlaşma metni kabul ekranına giriniz…

NARLIDERE ŞUBESİ
İdari Bölüm: narlidere@kucukkulup.com.tr 

Okul Müdürü ve Psikolog: gulsum.irmak.karakaya@kucukkulup.com.tr

Eğitim Koordinatörü: ozlem.orcun@kucukkulup.com.tr

Not: Vermiş olduğunuz bilgiler "Kişisel Verilerin Korunması" kapsamında okulumuz güvencesi altındadır. Üçüncü kişi ve kuruluşlarla kesinlikle paylaşılmaz...

GÖZTEPE ŞUBESİ
İdari Bölüm: goztepe@kucukkulup.com.tr

Okul Müdürü ve Psikolog: busra.ozturkcu@kucukkulup.com.tr

Eğitim Koordinatörü: ozlem.orcun@kucukkulup.com.tr

Not: Vermiş olduğunuz bilgiler "Kişisel Verilerin Korunması" kapsamında okulumuz güvencesi altındadır. Üçüncü kişi ve kuruluşlarla kesinlikle paylaşılmaz...

HATAY ŞUBESİ
İdari Bölüm: hatay@kucukkulup.com.tr

Okul Müdürü ve Psikolog: goksu.borlu@kucukkulup.com.tr

Eğitim Koordinatörü: ozlem.orcun@kucukkulup.com.tr

Not: Vermiş olduğunuz bilgiler "Kişisel Verilerin Korunması" kapsamında okulumuz güvencesi altındadır. Üçüncü kişi ve kuruluşlarla kesinlikle paylaşılmaz...

KARŞIYAKA ŞUBESİ
İdari Bölüm: karsiyaka@kucukkulup.com.tr

Okul Müdürü ve Psikolog: ozgen.tekiner@kucukkulup.com.tr

Eğitim Koordinatörü: ozlem.orcun@kucukkulup.com.tr

Not: Vermiş olduğunuz bilgiler "Kişisel Verilerin Korunması" kapsamında okulumuz güvencesi altındadır. Üçüncü kişi ve kuruluşlarla kesinlikle paylaşılmaz...